2008 m. birželio 5 d., ketvirtadienis

ne taip

Užsimerk. Ištiesk ranką, jauti?

Vienatvė yra mano antras vardas. Nusižiūrėjo mane nuo pat pirmos gyvenimo dienos. Neapleido. Neapleis. O kai kuriems dar sunku sugyvent su kaimynais.
Kartais būna sunku. Kartais – gera. Ir visada kitaip, ir visada su savom dilgelėm viduje. Girdėti širdies plakimą, savos širdies, nes tylint lengviausia pakęsti.
Aš pamenu, labai gerai pamenu, visus žingsnius, kurie buvo neteisingi. Begalybę kartų mėginus būti kažkuo daugiau, nei esi, grįžus į pradinį tašką, visada atsimeni viską. Ne, aš nesakysiu, kad būti sunku. Kartais, juk – lengva. Kai jauti vėją plaukuose, ir nė vienos gyvos dvasios aplink. Kai sukiesi. Kai po kojomis vien žalios pievos arba sniegas. Bėgi į gylius ir slepiesi nuo tos, kuri visada ieško. Nežinau ar kam pavyksta pabėgti. Man – niekada.

Tyliai šauktis rytojų, pro surakintus delnus – ar pažįsti tą jausmą? Kai rytojus taip toli, jog rodos, ir nebepajėgsi sulaukti. Niekada. Šių žodžių, pamenu, mokė vengti, apeiti, meluoti, nepažinti, bet neišmokė iki galo. Visada bus taip, kaip turi būti, niekada nebus kaip nori, kad būtų. Į veidus jums, tiems, kurie mokė. Gyvenant viskas kitaip nei knygose. Ir oras ne toks švarus.
Pavok mane akimirkai. Pavok visam. Užtrauk užuolaidas mano vienatvei ir pasaugok mane nuo manęs pačios.

Aš kartais tikrai galvoju, kad per stipriai, per labai, per giliai. Bet nuo to niekas nesikeičia. Naktys nurimsta, rytas išaušta, gyvenimai teka, kraujas pulsuoja. Viskas kaip buvo. Viskas kaip turi būti. Aš čia. O tavęs nėra. Viskas kaip turi būti. Pasiilgau. Viskas kaip turi būti. Avietėmis krinta. Viskas kaip turi būti. Noksta mano laikas. Viskas kaip turi būti. Neleisk man išeiti. Viskas ne taip, kaip turėtų būti. *****.


Eels - superstar(live cover).mp3




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą