2008 m. gegužės 6 d., antradienis

6, gegužė

Was a cold and dar December..

kartais nėra nieko nuostabesnio, nei cigaretė vidury nakties.. ir tu. mano galvoje. besisunkiantis iš vidaus, šiurpuliukais odos paviršiuje ir kartais ašara į tyla. tik tada galiu suprasti, kad kiek berašyčiau - neišrašysiu tavęs. nei žodžiais, nei dainom, nei dūmais neišpūsiu.
kiek daug gali tilpti vien
oje mažoje galvoje. kiek daug.. tavęs.

There was snow, whi
te snow..

drebančiais pirštais. drebanči
a savimi. pasiilgau sniego. pasiilgau gruodžio. to gruodžio. tada kažkas buvo kitaip. tada nereikėjo žiūrėti atgal, tada aš dar turėjau šansą.
o dabar. dabar tik klaidos. galbūt ir ne didžiausios mano gyvenimo klaidos, bet tokios skaudžios, po galais, tokios skaudančios.

ir kartais tik norisi atsiverti, tebūnie į lapą, tebūnie į naktį, atsive
rti taip, kaip nesugebu aš. apnuogint siela. ir pasakyt

If you love my, won't you let me know?..

nežinau kas pasikeistų. neži
nau ar skaudėtų mažiau. nežinau.
aš tik noriu turėti tave bent savo galvoje. ir tu visada būsi daugiau nei visas gruodžio sniegas.
kaip ir buvai tada. ir tu visada būsi kur kas daugiau..

aš tik kartais tyliai tokiomis
naktimis prašau, kad ir tau skaudėtų nemažiau. nors žinau, tikriausiai žinau, kad nėra manęs tavo galvoje. net jei kažkada ir buvo.

If you love me, why'd you let me go?..


tai vadinama dvasiniu mazochizmu. ir milijonais, atsakymus slepiančių klausimų. kartais už tą a
pkabinimą aš galėčiau atiduoti daugiau nei turiu. nei bet kada turėjau. ir aš žinau.. žinau kaip bus rytoj.

atsiprašau. tu tiesiog visada buvai, esi, būsi kur kas daugiau.
nesvarbu kuo gyvenu. nesv
arbu kuo gyvensiu.
ir tik apie tave man taip sunku rašyti. rašyti tai, ką iš tiesų norėčiau parašyti.

ir tik tau man taip sunku pasakyti.


If I love you, why'd I let you go?


ir tu visada būsi mano ašarom
is grindyse. net jei ir tik tyliai šypsantis. palauk. dar akimirką. dar vieną akimirką. aš įsiamžinsiu tave čia, kur karts nuo karto duria..
palauk. the world is so pale next to you. palauk.


even if i love you, i guess
i won't let you know.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą