2009 m. gegužės 25 d., pirmadienis

būk

Būk mano šaknys, įaugusios į žemę. Būk mano kareiviai nukirstom galvom.
Būk mano dangūs ir mano bėgantys žingsniai. Būk pamuštas ropoti keturiom.
Būk visi lėktuvai skrendantys į šiaurę. Būk rytoj, vakar ir šiandien.
Būk rūkas, kylantis iš ryto. Būk šašas ant krumplio. Būk gyvas.
Būk po kojom nutraukytom stygom. Būk riešuose išskaptuotos tylos.
Būk skausmas, mano smilkiniuos. Būk batas, išmestas į jūrą.
Būk muzika lentynose, būk triukšmas burnoje. Būk stirna iš animacinio filmo.
Būk visos pasaulio pasakos, užrašytos prieš miegą. Būk nukirstas šuva prie kelio. Būk lieptas.
Būk mano kaliausė ir mano virvė. Būk stiklo akmenukais kišenėse ir sijom.
Būk laikraštis pašto dėžutėje. Būk palaidas ir dar nesusiūtas.
Būk gripas ir visos kitos ligos. Būk dviem šimtais laipsnių temperatūros.
Būk smilgos, nušalusios žiemą. Būk čia ir palik mane vieną.
Būk kartais, naktim, būk sekundėm. Būk skaičių sistemos ir skundai.
Būk varnom į plaukus ir tiesėm į Romą. Būk kvapas, lipantis iš pieno.
Būk mano žvejys, mano dievas ir balos. Būk tyliai, iš lėto. Būk žydas ir žalias.
Būk plunksnose mano pagalvės. Būk mėlyne po akim. Nebūk pavargęs.
Būk pašto ženklai ir nustipę balandžiai. Būk viskas, ką galima būtų suvalgyt.
Būk peilis, būk kirvis, į koją įsmigęs. Būk nėščias pelėm, būk šveplas ir pėsčias.
Būk traukinio bėgiai, aguonos, lelijos. Būk visas orkestras man grojantis stygom.
Būk tris kart geriausias buvimo dalyvis. Būk šimtas taurelių po šimtą, degtinės.
Būk vasara mano, parduota, išduota. Būk marmuro luitas man, būk ponis spalvotas.
Būk vienas plius trys ir tvartas į gamtą. Būk mano saulėlydis ir visi pirmi kartai.
Būk mano kaubojus, būk mano tekila. Būk tas autobusas, kur pavyti nespėja.
Būk pienės, ramunės, būk centai ant kelio. Būk mano Petriukas prie rūtų darželio.
Būk siela belaisvė, būk ką tik sugrįžęs. Būk tas, kurs bučiuoja mano krūtinę.
Būk šmėklos, vandalai, garstyčios ir kraujas. Būk mano košmaras, būk mano pasaulis.
Būk jūrose skendęs, paskendęs skenduolis. Būk šaltas ir kietas, būk tėtis ir brolis.
Būk varpas, aukštai, nepajudintas, šventas. Būk mano vagis, būk neišaiškintas vergas.
Būk vynas, būk sodžiai, būk mitų herojus. Būk juo ir galėsi miegoti prie kojų.
Būk venos, arterijos, Hitlerio ūsai. Būk sienos, tarp kurių mes dviese pražūsim.
Būk raštas per kraštą, būk garsiai ir švelniai. Būk grąžtas į smilkinį. Būk karo belaisviai.
Būk akys senolio, būk rytas prie upės. Būk taip, kad galėčiau ir aš vėlei būti.

Būk tūkstantis mylių pirmyn ir atgal.
Būk mano. Būk mano-dabar ir visam.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą