2010 m. sausio 10 d., sekmadienis

10, sausio

Kiek kambarių turi tavo laimė? Kiek svetimų batų stovi prie tavo durų? Kiek šypsenų atsimeni vakar? Kiek garsų girdi savo galvoje?. .

Yra širdies ritmas - vienas. Yra tavo paties kvėpavimas - du. Yra vėjas - trys. Yra laisvė - stop. Ar tai garsas?. .

Žmonės yra nuostabūs, tu manimi netiki. Jie ateina ir leidžia juos pažinti. Jie išeina ir leidžia juos prisiminti. Jie visada pasilieka tavo galvoje. Jie tave keičia. Mane keičia. Jie keičia. Nes mes leidžiame jiems. Nes mes keičiame juos.

Paklausk manęs kaip aš jaučiuosi. Tu nesuprasi. Tu nebuvai ten, kai ledai pajudėjo. Rytoj aš pabusiu šypsodamasi, viliuosi, kad kiekvieną rytą. Šiandien aš nenoriu užmigti, aš nenoriu užmigti, aš noriu būti. Nes būti gera. Tiesiog. BŪTI. Ar tu moki būti? Būti, kad būtų gera.

Kiek toli gali nueiti žmogus, kad suprastų tai, kas buvo prieš akis? Kiek padaryti gali žmogus, kad suprastų, jog prarado? Kiek prarasti gali žmogus, kad suvoktų, jog prarasti neįmanoma? Tu išmokai tiek, kiek norėjai išmokti. Tu davei tiek, kiek jie norėjo imti. Tu pasikeitei. Tu pakeitei. O dabar toliau.

Nuostabus jausmas yra laisvė. Ji verčia tave verkti. Ji verčia tave juoktis. Ji verčia tave jausti, kad esi. Ji verčia tave jausti, kad nesi. Ji neverčia, ji leidžia. Nes ji laisvė. Ji leidžia viską.

"What if I were smiling and running into your arms.. would you see then what I see now?"

Šviesa.

Yra per daug žodžių, kuriuos noriu pasakyti. Happiness only real when shared. Paklausk manęs kaip jaučiuosi. Tu nesuprasi. Aš noriu pasidalinti laime su pasauliu. Noriu suskaičiuoti tūkstančius šypsenų šiandien. Noriu dalinti laime. Būti laime. Aš noriu BŪTI laime. Aš noriu būti LAIME.

Keisk mane. Leisk man keistis. Aš noriu būti LAISVE. Aš noriu būti DANGUM. Aš noriu BŪTI. Keis mane, pasauli, tas jausmas verčia mane plakti. Spragt. Ir tu kitoks. Po kiekvieno nueito kelio, kiekvienų naujų akių. Tu kitoks! O pasaulis ten. Ir jis visada toks pats. Jis visada nuostabus. O tu kitoks. Spragt ir kitoks.

Aš noriu pabusti šypsodamasi. Aš noriu pabusti.




Kiek kambarių turi tavo laimė?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą