2006 m. gruodžio 5 d., antradienis

emocija[?]

* D.Razauskas ir E.Sirvydytė - saulele motule.mp3


Sakiniai apsiverčia i dingsta raidės.


"Saulele motule, užtekėk. . užtekėk..
Saulele motule, užtekėk. . užtekėk..
Mes maži piemenėliai. . užtekėk, užtekėk. .
Mūs ploni kailinėliai, mums labai šalta. . "




Rasotom kojom į dar neprašvitusį dangų. .
Basom. Rasotom. Per susapnuotą sniegą. .



Tu kelsi rankas į viršų. . Pametęs save.

Dešimt žingsniu į vakarus. Tik dešimt žingsnių į vakarus. . stovėsiu aš.
Ir melsiu tavo delnams saulės.


Prakaito išmuštas per begalinį šaltį. Namo. Neturint kur grįžti. .
Palikus pėdas niekad nesužydėjusioj pievoj. .


Tu kartosies. užkoduotom iliuzijom.
Bet nepratarsi nė žodžio. .



Saulė nepakils.
Saulė nebepakils. .

Aš būsiu tavo saulė.
-ne.-


Po rasom. .




Atleisk. .
kad įsileidau. .
Atleisk.
Ji turėjo likti mano. .
Tik mano. .




nutylam.
beprotystėj.


"Saulele motule. . "






trys žodžiai aukščiau visko.

tu.
nebe.
mano.




















"Pasiimkit ir mane, man taip patinka traukiniai.. "

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą