2008 m. balandžio 9 d., trečiadienis

šypsokis

Fonas: A-ha - summer moved on


Akimirkos, kai bėgdamas sustoji, įkvepi ir jauti pasaulį sukantis po tavo kojomis. Akimirkos, kai nuleidi kojas nuo stogo žemyn ir valgai didelę porciją šokoladinių ledų. Akimirkomis, kai paliktas pėdas skalauja putojantys jūros liežuviai. Akimirkomis, kai gatvėje tau nusišypso koks nors mažylis. Akimirkomis, kai parkas ištuštėja, ir gali girdėti lapus, tyliai šiugždančius tau po kojomis. Akimirkomis, kai tave paima už rankos. Akimirkomis, kai skaičiuoji pravažiuojančias mašinas, sėdėdamas ant tilto. Kai įsikimbi į turėklus, o tau už nugaros pradunda traukinys, po kojomis banguojant upei. Akimirkomis, kai stebi leidžiamus aitvarus. Akimirkomis, kai švelniai sninga. Akimirkomis, kuomet sukiesi balose per stiprų vasaros lietų. Akimirkomis, kai rideniesi nuo kalno ir girdi aidint savo juoką. Akimirkomis, kai apkabini. Akimirkomis, kai tau įteikia piešinį. Akimirkomis, kai šoki į vandenį. Akimirkomis, kai stebi auštantį rytą. Akimirkomis, kai prie ausies murkia katinas. Akimirkomis, kai kažkas giria tavo akis. Akimirkomis, kai randi tai, ko ilgai ieškojai. Akimirkomis, kai jauti vykstant mažus stebuklus čia ir dabar. Akimirkomis, kai gyveni..

Norisi tik tyliai ištarti what a wonderful world ir giliai įkvėpti. Kad net ir tai trumpai pasakai pasibaigus, viduje dar jaustum jos skleidžiamą šilumą. Čia nėra kitų pasaulių. Čia yra tik vienas. Ir jis visas apie tave. Netylėk, kai nori juoktis. Nenurimk, kai nenori nurimti. Aš tiesiog esu. Esu, kad jausčiau. Aš žinau, kas yra laimė. Aš tik nemoku būti laiminga. Bet tokiomis akimirkomis aš tikiu saule. Ir tik tyliai prašau, kad tuo metu tu irgi jaustum tą patį.

Tokiais šviesiais, vos šilti pradėjusiais pavasariais, popietės, kuomet dar netemsta, ir magiškos lazdelės yra pakankamai, kad suprasčiau. Aš niekada nesugebėsiu pasakyti tau žiūrėdama į akis. Atsiprašyti, kad slapčiomis vogiau gabalėlius tavo gyvenimo. Palinkėti geros kloties, ir tiesiog nueiti gyventi toliau. Su nedylančiu tavimi viduje. Turint tūkstančius kitų gyvenimų.. Šitas visuomet bus tikriausias. Nes jis apie tave. Tą, kurio niekam nevalia žinoti.


Užversk galvą ir juokis. Išlaisvink save. Šypsokis, net jei šypsena ir negali išgelbėti pasaulio. Ji gali išgelbėti mane.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą