2007 m. balandžio 6 d., penktadienis

žodžiai

They say it's true - something's not right.
They laugh at you. Hurting all the time and you just dont know why.
Destined to lose. It's not right.
What can you do. All you do is fight and you lose your insides..

This is the last time.[?]


Niekada neįsimylėti.
Niekada neleisti niekam įsimylėti tavęs.
Niekada negyventi jausmais.
Netikėti stebuklais.
Negyventi svajonėmis.
Neatsiduoti norams.
Nepasikliauti niekuo, tik pačiu savimi.
Niekada neišsipasakoti.
Niekada nenusižeminti.
Niekada neprašyti.
Neleisti niekam lipti tau ant galvos.
Nesiaukoti.
Nedvejoti.
Nešvaistyti laiko.
Nesudaryti aplinkiniams teisingos nuomonės.
Likti paslaptimi.
Nepaskęsti viešume.
Gyventi sau. Ir turėti gerą gyvenimą.

Meilė žlugdo žmones, nes jie nemoka su ja tvarkytis. Tas atima daug laiko. Neverta.
Žmonės, sekiojantys iš paskos, atima gerą energiją. Norėdami įtraukti tave į savo gyvenimus, jie trina tavąjį, dažnai per prievartą.
Jausmai pernelyg laikinas dalykas. Jie priverčia daryti dalykus, dėl kurių vėliau gailiesi. Jausmų nevaldymas - silpnybė.
Stebuklų nebūna. Stebuklas - iliuzija. Pasiekęs tam tikrą lygį, tu kuri stebuklus. Ir visada atsiras tokių, kurie jais tikės ir seks - avių banda.
Svajonės skirtos silpniesiems. Tiems, kurie negali pasiekti to, ko nori. Skirta žmonėms, nesiekiantiems pilnatvės.
Norai yra trumpalaikiai. Aukotis dėl jų neverta. Pasiekus tam tikrą lygį, jie tampa užgaidomis, kurios būna įgyvendinamos. Norai praranda savo vertę ir tarnauja tau.
Visi žmonės sukurti vienodai. Ir jų visų dėmesio centre - jie patys. Darydamas paslaugą kažkam, dažniau negausi jos atgal. Apsikvailinimas. Nedidelis pralaimėjimas, tačiau sutrūkinėję pamatai.
Niekas negali žinoti apie tave daugiau nei pakanka turėti gerą vardą jo akyse. Paguodos reikėjimas - silpnybė. Tampi pažeidžiamas. Pažeidžiamas = nugalimas. Tai pabaiga.
Nusižeminimą palikim silpniesiems. Pasiekus tam tikrą lygį, jie bus tau prie kojų. Jie tau, ne tu jiems.
Prašydamas paslaugos, pagalbos ar dar kažko, neriesi kilpą ant kaklo. Viską gali padaryti pats, nes tai tavo galioms ir valiai. Tu valdai savo gyvenimą.
Pilna įviauriausių būdų atsikratyti įkyrėlių.
Aukojimasis - silpnumas. Palūžimas. To negali būti.
Viskas, ką darai, yra apgalvota ir nuspręsti. Tu nedarai klaidų. Viskas, ką bedarytum, privalo būti žingsnis pirmyn, ne atgal.
Jei ilgai žaisi, neužteks laiko pasiekti lygiui, kuriame visiškai save valdai, tai reiškia - gyveni.
Jie pirvalo galvoti apie tave gerai. Privalo matyti tave rožiniais akiniais. O žiūrėdami į akis - matyti veidrodį ir tai žinoti. Jie visada sakys, kad tavo akys nuoširdžios. Avių banda.
Tik iki galo neišaiškintas dalykas, visuomet liks tam tikroje dėmesio zonoje. Ne centre, bet ir ne už ribų. Paslaptis traukia ir žavi. Ir priverčia tikėti.
Dėmesio centras nėra ta vieta, kurioje turi būti. Negali būti stebimas daugybės akių iš kart. Vienos jų gali būti per protingos.
Naudotis viskuo, kuo tik pavyksta. Ir jausti gyvenimą lyg nenustojantį saldumą lūpose, prabangą ir pavydą veiduose tų, kurie vis dar tiki meilės atnešama laime.



Who made this true.
It's not right. You'll make it thru..




Bet juk aš vėl apie tą patį, tiesa?.
Aš nemoku pamiršti. NE.
Aš nemoku pamiršti.
Prakeikiu tą rytą.
Prakeikiu tą akimirką, kai užsidėjau sau kilpą ant galvos.
Aš sugrioviau savo pasaulio suvokimą ir dabar jis nėra teisingas.
Tu esi mano žaizda. Tu esi mano skausmas. Gili migrena.
O blogiausia yra tai, kad aš priverčiau tave tuo būti.
Tu juk net nesapnuoji naktimis.
Kaip paleisti tave, jei niekada neturėjau?

Man nereikia nieko šalia. Man nebereikia nieko šalia.
Jei gyvenčiau viena - aš išprotėčiau. Kaip niekad jaučiu. Ir jaučiau.
Bet man to reikia.
Nes aš nebemoku gyventi.
Aš visada ne ten.
Baimė. Išgirdus tavo vardą.
Man reikia išmokti išeiti.
Man reikia dar daug išmokti.
Bet aš juk tik vaikas, tiesa? Tas, kuris gyvena savo įsivaizduojamam pasaulį.. Ir neturi amelijos akių.


So far.
(Hurting all the time and you just dont know why.)
So sleep as you lay.

(forget about the world. You'll be ok)


I'm not okay. I won't be okay.
Fear of sleep.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą