2007 m. gegužės 8 d., antradienis

20070508

Kai šįryt lijo, kiekvienoje baloje mačiau save. Mačiau, kaip tirpstu į jas ir leidžiuosi ištaškoma tų, mažo berniuko botų, kurie, užmauti ant jo mažų kojų, įšoko į ją be jokio rūpesčio.

Jei šiandien turėčiau sparnus, aš nekilčiau. Net jei tai reikštų, kad nebekilsiu iš vis.


Prisiminiau, kad kažkur viduje turiu kortas, kurios visada man pranašauja laimę.

Tik vienišas žmogus gali patirti tikra laimę. "Vienišas" -
reiškia atskirtas nuo to, kas daro nelaimingu. "Vienišas" reiškia
atskirtas nuo nelaimės priežasčių ir pasilikęs vienumoje su laime.


Ir tik per jų tiesas, aš vis dar tikiu burtais.


Norėčiau savo kambary auginti Baltąjį Oleandrą. Mane visada traukė saugus pavojus. Pavojus, apie kurio egzistavimą aš žinau, ir net jaučiu kuomet jis taps nebevaldomu. Tas jausmas, kuomet gali matyti jį pražystant ir pradedant nuodyti tave ir tavo naivų susikurtą tikėjimą apie tai, jog viskas bus gerai. Aš vis dar turiu galvoje pavojų.


...Sakydavo, kad mano akyse begalybė. Sakydavo, kad jose nėra išėjimo, ir niekada nebuvo, nebent ašaromis. Tą naktį niekas jų jau nebestabdė..


Šiandien mėginau pažiūrėti bent vienam jų į akis. Tų, kuriuos visuomenė laiko šiukšlėmis, kurių visi vengia. Visi, įskaitant ir mane. Kurie nekvepia, nesišukuoja, ir jau nežinia kiek metų neturėjo naujų batų, nebekalbant net apie jų galimą kokybę. Kurie dar po keleto savo egzistavimo mėnesių žudys balandžius, kad nemirtų. O dar vėliau ir žmones. Galbūt, kad apsaugotų nuo tokio, kaip ir jų, likimo. Tačiau niekas to nesupras.
Bet žvilgsnio pagaut man nepavyko, nes kiekvieno jų akys vis krypdavo kur nors šalin, arba droviai leisdavosi žemėn. Galvojau kuo jie buvo prieš tai, apie ką svajodavo maži. Galvojau, ką turi padaryti žmogus, kad šitaip nu[si]baustų.
Bet tas galvojimas niekur nenuvedė.



Kalbant būtuoju:

Paranoid: Very High
Schizoid: Very High
Schizotypal: Very High
Antisocial: Low
Borderline: Moderate
Histrionic: Moderate
Narcissistic: High
Avoidant: High
Dependent: Very High
Obsessive-Compulsive: High



I know. There's a wall.
And me. Behind that wall.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą